dimecres, 30 de gener del 2008

Entro a la tècnica.

Aquest any si que m'ho prenc amb calma. No vull deixar els castells però no vull que m'absorbeixin tant. Vull fer altres coses. Una trucada, dos dies de que sí o si no i entro a la tècnica. Contradictori ? Totalment, però sóc així.

Hi han persones que no saben dir que no i tinc clar que jo sóc una d'elles però també és el grau de responsabilitat de quan et demanen un compromís et sentis responsable més el cuquet d'entrar allà on és couen les coses. En fi que em deixo entabanar fàcilment.

També el que em demanen m'agrada i puc treballar a la meva, cosa que vull. Sé que moltes persones em veuran com el tonto que avisa als qui altres han decidit que puguin, però se'm refot. No crec que aporti molt a la tècnica de troncs però almenys la meva feina m'agradaria fer-la bé.

D'altra banda si haig d'acabar amb els castells que sigui emmerdat fins al fons. Només un desig aguantar més del mes i mig que vaig suportar a la tècnica de pinyes fa una pila d'anys.