divendres, 16 de maig del 2008

La isla secreta. Xavier Moret

A vegades hi ha períodes de temps en que tens ganes de llegir però no acabés de trobar res que et motivi. Llavors és quan recorres als vells coneguts.

M'agrada en Moret, ric amb les seves novel·les i el llibre de viatges d'Austràlia em va agradar. Així que al veure a la biblioteca un llibre de viatges del Moret d' Islàndia, país que m'atreu, el vaig agafar. Decisió encertada l'he devorat en tres dies.

No m'agraden els llibre de viatges, però l'autor no et vol demostrar que és el viatger més intrèpid, ni que ha fet cap proesa. Sols et mostra el seu viatge i les coses que li han sorprès. I al ser català com tu, normalment també et sorprenen.

A més mostra un interès pel paisatge i un amor pels espectacles de la natura que me'l fa molt proper.

Cauré sense recança una altra vegada en els seus llibres de viatges.