dimecres, 27 de febrer del 2008

Estres

Tot se'm complica. Les avaluacions finals, la tutoria que estava totalment tranquil·la explota... la feina s'acumula i tinc menys temps perquè he començat a anar al gimnàs i estudiar anglès. I a la tècnica de troncs encara em falta molt per anar tranquil i vaig una mica bastant desbordat. I els projectes de fer cursos o començar a preparar oposicions ni pensar-ho.

Hi ha gent que li agrada anar estresada per la vida, fer multitud d'activitats; si tenen una hora lliure els hi cau el món a sobre. Començar la jornada laboral i empalmar temes fins al vespre.Jo no ho suporto, no m'agrada no tenir temps per a mi o patir perquè si t'adorms una mica totes desborda o simplement poder anar fent la feina al meu ritme.

El que necessito urgentment es treure'm el màxim de coses de sobre, encara que n'hi ha unes quantes que són un pou sense fons i mai s'acaben ( tutoria, castells...).I el que faig es perdre el temps ( blog, sortir a l'Arcàdia...) però no ho disfruto i no se desconnectar perquè sé que tinc molta feina pendent.