dimecres, 7 de novembre del 2007

L'endemà de l'endemà.

Sempre em queixo que no tinc temps, que els castells o el que sigui no em deixen fer res. I quan tinc temps no l'aprofito, deixo passar les hores sense fer res útil. I llavors dic que serà la última vegada, que a partir de demà aprofitaré les hores i en treure el màxim suc. I l'endemà el mateix, espero a l'endemà.

Sempre em fixo un termini o espero que algun fet em farà canviar i vaig esperant i esperant aquest fet extraordinari que em farà diferent. I el fet més extraordinari que em pot passar és que algun dia decideixi aprofitar totes les hores. Però ara ho tinc clar, a partir de demà canvio.O potser espero fins a dilluns? o per una setmana puc esperar que acabi la temporada castellera, o per què no espero fins a principis d'any? No és quan tothom fa els bons propòsits?