dilluns, 19 de novembre del 2007

Balanç personal 2007

(Post personal per fer memòria d'aquí uns anys)

Ja ho he estat sempre, però un any en que me convertit de forma definitiva en casteller comodí. No em queixo, m'ha donat més joc que mai però una mica em trobo que no tinc cap posició definitiva, ni pròpia.

Quedarà especialment com l'any que vaig debutar al tres de vuit per la lesió del Jaume Carles i vaig cobrir la baixa . Estic content creia que l'època de pujar als castells s'havia acabat i de sobte va retornar i amb un castell inèdit per a mi. Sé que és un parèntesis, però me divertit. Ningú em treu els cinc tres de vuit, però com deia sóc plenament conscient que ha estat un parèntesis.

També quedarà com l'any en que vaig ocupar cinc posicions diferents als folres de torre en sis folres que he fet ( segon vent, segones mans(2), segons lateral i primer lateral). Ja ho he dit aquest any m'ho he passat pipa cobrint forats!

Però per a mi, quedarà com l'any que m'ha fet menys il·lusió fer castells, que se m'ha fet més llarga la temporada i que he tingut la sensació que em treia de fer moltes altres coses que em venien més de gust. L'any que he estat més absent inclús quan pujava als troncs. Sobretot quedarà com l'any en que he retornat al 98 i he tingut la sensació que tot l'esforç que he donat a la colla des de llavors no ha servit per a res, sinó que la roda torna a ser a sota. Però també quedarà com l'any que malgrat queixar-me i pensar-ho: he descobert que no deixaré els castells, m'agraden massa.

No ho col·loco com a egocèntric sinó que sóc amant dels números i vull tenir el recull.

3d8 (5d) 4d8 (5d) 5d7 (3d) 3d7 (2d) 4d7 (1d) p4 (2d) total 18
4d9f (1c, 2id) 2d8f (3d,2c,1id) total 9