dissabte, 12 de desembre del 2009

Sí senyor sí.

Un és com és. Com que no vol acabar el tema de presa i malament ha programat els exàmens del tema el primer dia de permís i el quart. Com que un ha estat substitut doncs li dóna els enunciats al substitut i queda per anar-los a recollir i corregir-los. Així que ja tinc previst uns dies de feina extra encara que estigui de permís (uns 120 exàmens i uns 80 dossiers). No m'importa els hagués hagut de corregir d'igual forma.

Doncs aprofito el primer dia de relax per esmorzar amb els meus antics companys de l'anterior IES. Trucada del director: És que l'inspector ha dit que vindrà a avaluar el proper dimecres i encara que estiguis de permís, ha demanat sinó podries vindre? Ha dit que enviarà un correu amb la documentació que us demanarà. Què has de dir ? Doncs, sí senyor, encara que fa tres mesos que vas avisar de la teva situació.

Doncs ara per ara aquests dies de permís són un dels més feina de l'any. La veritat millor així . Ja m'ho trec de sobre i feina feta. Però del correu res de res. Així que estic preparant el que em sembla que em demanarà, si demana una altra cosa ja sé que li diré: Sí, senyor sí.