dijous, 31 de desembre del 2009

2009. Un any intens i profitós.

Fent un resum de l'any:

  • He començat a córrer, ho he deixat, he tornat a córrer, ho he tornat a deixar i ara a final d'any he tornat a córrer.
  • Em vaig presentar a oposicions com fa dos anys, vaig aprovar com fa doa anys. Però aquest, he tingut plaça.
  • M'he comprat un cotxe de segona mà però un cotxe al cap i a la fi. El meu primer cotxe de propietat.
  • He tornat a anar a veure ocells, hi he anat menys del que pensava i no n'he après gaire. Però hi ha tornat a anar.
  • He canviat d'institut després de tres cursos al mateix lloc.
  • Al final m'he apuntat a l'EOI.
  • Després de cinc anys de lloguer ens hem comprat un pis, escandalosament car i a un preu abusiu. Ho sigui molt més barat que fa uns pocs anys.
I em sembla que no em deixo res. A sí: Ha nascut la Mar!