divendres, 11 de desembre del 2009

122 dies per a la Mar i alguna estona per a mi.

Treballar per a la Generalitat té alguns avantatges, ningú et discuteix els permisos. Qualsevol treballador té dret a la reducció 1/3 de jornada amb el sou íntegre durant el primer any de vida d'un fill. Aquesta reducció es pot compactar i fer-la tota seguida. 365/3 dóna 122 dies de permís. No em puc ni imaginar la cara del meu antic cap si li comentes aquest fet, crec que es feriria però abans m'hagués despatxat. Ja ho dic, treballar per la Generalitat té moltes coses bones.

Avui he començat els meus 122 dies de permís. La llàstima és que no et deixen triar quan començar a fer-los. Si hagués pogut hauria esperat que la Roser fes les seves vacances pendents i els dies d'alletament i gairebé ens podríem haver oblidat de les guarderies el primer any de la Mar. Bé ara queden més de tres mesos que ja veurem que fem. La veritat és que també m'he queixat del fet que perdo les vacances de nadal, vint dies més m'anirien de conya. Però després de pensar que tots els treballadors fan quinze dies i prou. I jo ja vaig fer quatre setmanes i ara 122 dies em cau la cara de vergonya.

El que tinc molt clar que aquest dies són per a la Mar i perquè descansi la Roser, que ja li convé. Però crec que quedarà algun moment per dedicar-me'ls una mica a mi. Ja fa temps que tinc ganes de fer una parada i posta a punt. Hi han força coses que em vull plantejar i crec que ha arribat el moment.