dijous, 19 de novembre del 2009

1956-2008

Ho vaig descobrir d'un bloc amic i ara per ara és el meu vici dels vespres. Comparar les fotografies aèries d'un vol de 1956 amb les de l'any 2008.

Us deixo l'enllaç: ortoXpres

Vimbodí, ha canviat poc: ja hi havia el tren i la nacional. Però és curiós veure com la separació d'alguns conreus, o els camins de pagès s'han mantingut durant cinquanta anys. Hi ha coses que costa molt de canviar malgrat no ho semblin.

I unes més detallades del Pla d'en Guerra. Els meus avis es van comprar una pallissa a les eres i després es van fer la casa allà. Veure els cercles rodons de la meva infantesa m'ha fet il·lusió.

Vimbodí 1956

Vimbodí 2008

Les eres del Pla d'en Guerra i la quadra de les vaques del meu avi al mig de tot.
El Pla d'en Guerra gairebé ja urbanitzat del tot.

1 comentari:

MARTELL DE REUS ha dit...

Ostres, bon una me n'has ensenyat! Jo també m'hi enganxaré.