dijous, 8 d’octubre del 2009

Nou institut

Visca educació. Segons el departament totes les places de matemàtiques de l'antic institut estaven cobertes. Per tant jo sobrava i m'han enviat a un nou institut. El petit problema és que era mentida. Doncs dos professors canvien de plaça (jo un d'ells) i a l'àntic institut li falten dos professos. I ja pots trucar i explicar l'error que no et fan cas. Així que canvi d'institut i dues setmanes sense profe de mates a l'anterior IES.

Em sap greu. Crec que havíem fet un grupet de profes que ens aveníem força. La veritat sempre he sentit una mica de nostàlgia dels antics instituts on he estat. Sap greu marxar, però així és la feina. El que passa és que vaig al poble del costat i cada dia passo per davant de l'anterior IES. Potser millor així la majoria ha marxat.

Doncs el que toca: Nou institut, nous companys, nous alumnes, noves direccions, nous organigrames, nous materials, noves maneres de funcionar, nou poble, nou bar ( mentida no tenim cap bar proper!)...