dilluns, 19 d’octubre del 2009

Els nens porten un pa sota el braç, les nenes unes opos.

A la meva germaneta,

La meva germana tenia una bona feina i segura a Barcelona però volia una altra cosa, viure al Camp de Tarragona. Així que va deixar la seva feina i va agafar una suplència per un any d'una plaça que entraria a concurs al finalitzar aquest contracte. Així que es podia quedar sense res al cap d'un any.

La meva germana no tenia prou amb un sol fill, així que va decidir tenir-ne un altre malgrat tenia les oposicions a la vista. La meva germana és valenta i decidida però sobretot és una pencaire nata.

La meva germana va saber dijous que esperava una nena i avui ha aprovat les oposicions, perquè jo sé que: Els nens porten un pa sota el braç, però les nenes unes opos. I és que les nenes són molt més llestes que els nens. Jo sempre ho he sabut! M'ho va ensenyar la meva germana!