dijous, 29 d’octubre del 2009

Dijous llardós

Avui he preparat per dinar una carmanyola d'espaguetis al pesto ben oliosos, no tindria gaire importància si fos pel fet que aquesta no tanca gaire bé i he oliat tot el meu interior de la meva bossa: llibreta de notes, llibres, apunts... un bon merder.

Quan he arribat a l'EOI i he tret el report de reading ( eps! Que aprofito les classes!) he descobert dues taques enormes d'oli i no he pogut evitar un somriure de nostàlgia. De petit els fulls que em donaven els professors automàticament es doblegaven, es perdien o es desordenaven a l'instant, encara que hi prestes tota la meva atenció. I algun cop l'oli de l'entrapà feia de les seves.

He fet una còpia presentable al mig de classe, intentant evitar que em veies la professora. Fer les feines a últim moment també era una especialitat meva, me n'oblidava. Més d'un cop m'he aixecat a les tres de la matinada pensant: Merda!

No sé com ho he fet però la còpia també tenia dues taques d'oli però aquestes les he jutjat acceptables. Hi ha coses que no canvien amb el temps.