diumenge, 8 de març del 2009

Segon trienni. Primer estadi

Avui formalment he complert un trienni i com és el segon també compleixo un estadi . Ja porto sis anys a educació! En veritat uns quants més, ara penso amb el “company” que va agafar l'alta el 30 de juny i va deixar-me sense cobrar el juliol i computar els dos mesos d'estiu! Ja faria dos que tindria l'estadi! però ja fa molt temps d'això.

Quan vagi i justifiqui els cursets i me'l reconeguin vol dir uns quants calerons de més, no gaires no, però no em queixaré sempre fan gràcia.

Quina diferència amb el primer trienni. Quan el vaig complir, primer els interins no tenien dret a cobrar-lo però encara no tenia clar que em volgués dedicar a això de forma definitiva. Ara veig que m'hi estaré uns quants anys per no dir molts. Com he canviat en aquests tres anys i com han canviat les meves classes, realment han millorat molt però encara ho han de fer molt més, en el tema de didàctica encara em falta molt per aprendre. A veure si aquest aprovo opos, bé a veure si aquest any les aprovo i entro que aprovar-les ja sé el que és.

El que em fot és que encara que continuo sent del sector jove del professorat ja començo a ser de lo més granadet! Com passen els anys!