Per una vegada que tinc una pila de llibres que m'interessen i que tinc moltes ganes de veure si són tant interessants com semblen, jo dic no puc! Tinc opos! Teatre, gimnàs o sortir a córrer una mica per estirar les cames tampoc puc. Castells ni parlar-hi! Fer una d'aquelles calçotades que comences a les 10 del matí esmorzant i acabes quan fosqueja, tampoc. I ara que s'acosta el bon temps, submergir-se sota l'aigua, amb ampolles o sense, o agafar la bici haurà d'esperar.
Fer el mandrós, llevar-se tard i anar a ramblejar i fer el vermut llegint els suplements dels diaris? massa temps perdut. Anar a la muntanya, o fer una travessa ni pensar-ho. En fi que ja fa un mes que canvio la cadira de l'ordenador per fer la programació amb la cadira de l'escriptori per estudiar el temari de les opos i em queden uns quants mesos així.
Per cert avui el meu bloc fa dos anys, però ja se sap escriure algun post per explicar-ho, no tinc temps. Jo dic no puc.
Pd Sóc un exagerat em deixo cada dia una estona per alguna d'aquestes coses, sinó pararia boig. Però sols una estona.
Apuntador?
Fa 1 dia
2 comentaris:
Doncs per molts anys! ...i ànims! Tot passa,jejeje.
Gràcies,
Tens raó ja s'ha acabat el segon trimestre els temps passa volant.
Publica un comentari a l'entrada