dijous, 26 de març del 2009

No tinc remei

No tinc remei. Avui he tornat els quatre llibres que me'n vaig emportar de la biblioteca per llegir, malgrat sabia que no tenia temps. Per què sempre trobes llibres interessants quan no tens temps? I quan en tens no en trobes cap que faci el pes?

Doncs aprofitant que he anat he fet una ullada a les novetats. Conclusió: he tornat amb dos llibres sota el braç. És que no aprenc mai? Encara que amb la Setmana Santa tant aprop espero trobar una estona. Uf espero que aquesta crisis de feina acabi aviat, sóc més repetitiu i ploramiques!

2 comentaris:

Olenska ha dit...

ais... a mi em passa el mateix!!!

Sort que vé Pasqua i espere tenir temps per llegir... i avançar cap als que tinc ganes de llegir!

El barranc de l'Argentada ha dit...

Realment és una tentació. Ja sabia que tornaria amb un parell de llibres sota el braç, per molt que anés dient no pots tens feina.

Per cert, benvinguda.