dimecres, 25 de febrer del 2009

Tinc més interessos !

A l'institut bàsicament tinc dues fames:

La primera és la de ser un caos amb potes, despistat, desorganitzat i que perdo el papers, llibres i apunts de forma constant. La veritat aquesta últimament l'estic consolidant plenament. I una segona fama de ser una persona que llegeix bastant, aquesta cada cop té menys fonament, però acostumo a passejar-me amb llibres sota el braç.

Doncs bé la biblioteca de l'Ies ha decidit crear un bloc i em va demanar si podia recomanar alguns llibres al bloc. Llibres i blocs? Naturalment em va costar poc col·laborar. Fins el dia que em varen dir: per què no recomanes llibres de matemàtiques? Algun assaig o alguna novel·la basada en matemàtiques.

M'ha deixat d'interessar el tema. No era més bonic, que el professor de ciències recomanes alguna cosa d'història? i el d'història alguna cosa de tecnologia? O qualsevol altra combinació? Per què ens deixem encasellar tant? És veritat, m'interessen molt els temes de física i matemàtiques però també moltes altres coses. Per què no som una mica més interdisciplinaris?

2 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

Les etiquetes són un resum convenient per qui no vol investigar més enllà de les persones,moltes vegades.
I és una llàstima perquè la gent interessant acostumen a tenir moltes inquietuts i hobbies, potser més interessants.

Per cert, últimament, conduïnt al vespre vec moltes aus nocturnes creuant la carretera i vóra els fils de telèfons i d'elèctre, es que n'hi ha més, o és l'època?
Gràcies : )

El barranc de l'Argentada ha dit...

Hola Agnès,

Ho vaig trobar normal que em demanesin coses de Mates però va sonar a: ja recomaran llibres els de llengües.

I lo dels ocells no ho sé, ho sento.