dilluns, 6 d’octubre del 2008

Tercer tram.

Per mi el tercer tram de la temporada arriba fins a la Mercè, però com estic mandrós ja ha passat el concurs i seria absurd ignorar-lo.

Un mes, mes i mig d'alts i baixos. Comencem el mes anant per a la tripleta. Cau el quatre de Badalona i sembla que la torre i encara prou. Fem el tres i quatre fins a sisens dos dies seguits, i per tant ja ens podem menjar el món. Cau el tres a la Mercè i ja no farem res... Passem massa ràpid d'un estat a un altre. Som massa ambiciosos? O realment estem aprop dels nostres objectius? No ho sé.

Per aprovar el tercer tram havíem de consolidar la torre de vuit i sembla que ho hem fet, tres descarregades consecutives. Però això només per aprovar , per treure nota havia de caure alguna cosa més. I la feina per a mi l'hem feta, tres i quatre fins a sisens, dos dies seguits!!!

Els resultats a plaça molt diversos: un intent fluix, fluix de tres i un gran intent de quatre al concurs. I si haguéssim sortit de quatre a la Mercè ? No sé sap mai., però per aprovar l'últim tram, el quart hem d'aconseguir alguna cirereta a la temporada. Quatre de nou? Cinc de vuit? Tres de nou? Alguna altra cosa? El que sembla clar és que la feina del quatre està feta, el problema és que difícilment fins l'examen de final de curs ens podrem tornar-lo a plantejar.

I respecte la meva estada a la tècnica: content que poc a poc agafo confiança i m'atreveixo més a dir la meva opinió, però sobretot super feliç perquè sols em queda poc més d'un mes i diré adéu a la tècnica per sempre, no va amb mi.