dijous, 9 d’octubre del 2008

Sant Marçal-Matagalls

2h 30' ? ( no mirava el rellotge)

El que havia de ser una sortida al bosc per anar a cercar bolets es reconverteix de forma ràpida en una ascensió improvisada al Matagalls des de l'ermita de Sant Marçal. Encara que no ho sembli quan vull puc ser un manefla.

Com pot semblar tant diferent el mateix camí? La primera vegada anava resseguint la ressenya amb la sensació que no avançava, que caminava una hora i pel que llegia encara havia fet un quart, quan de sobte vaig arribar al final, després de passar per un lloc completament misteriós i desconegut. El dissabte passat xerrant i anant en companyia quan em vaig adonar ja estava a dalt de tot i em semblava que hi havia anat milers i milers de vegades, curiós.

El que tinc clar és que d'aquí unes quantes setmanes hi haig de tornar, el paisatge pot ser espectacular.