dimecres, 30 de juliol del 2008

Dia 4: Carros de Foc: Colomina -Ernest Mallafré

Estany Llong- Coll de Dellui 2h 45'
Colomina-Blanch: 3h 20'
Blanch-Mallafré 3h 40'
Total dia 7h
Total travessa:23h 30'

Encara que el dia anterior hem trobat un camí que ens permet saltar-nos el Refugi Josep Maria Blanc decidim anar-hi, ja que és l´únic on el Julià pot aconseguir una samarreta de la seva talla. Comencem mandrosos perquè no hem dormit massa bé, ja que ho hem fet al menjador i a la nit ha fet força fred.

Tornem a començar: Un altre coll i una altra baixada fins al refugi Blanc, El pas de l'ós i les seves escales és força dur i el coll de Saburó ens torna a fer saltar de pedra en pedra, però ja comencem a estar entrenats. Una forta baixada ens porta fins al Blanch, situat al mig d'un llac.

El coll de Saburó.

Hem de triar entre dos camins possibles, desfer un tros de camí i fer un coll una mica dur ( semblant al de Contraix) o fer una gran patejada per pista forestal. Donat el genoll del Xescu triem la segona opció.

La pista baixa amb forta pendent i pedres es fa una mica pesada al principi però al cap de dues hores esdevé plana i passa pel mig del bosc. Naturalment ens falta la sorpresa final, hi ha un parell de túnels tapiats per on passa la pista, Solució? El camí baixa i puja a lo bèstia de cada boca del túnel. Tret d'això ha estat molt llarga i pesada però senzilla.

La pista interminable.

Tarda de descans. El Xescu i el Julià es banyen a Sant Maurici. Jo trobo un lloc genial per fer la migdiada , al costat del riu, un prat amb els Encantats de fons... però putos mosquits n'hi han a dotzenes. Al final la presència de l'helicòpter de rescat que aterra al refugi per recollir dos xavals ens distreu la tarda. Ho acompanyem de dos pilars de tres nets ( el fotògraf no s'havia com anava la càmera i es va haver de repetir).

S'acaba al campionat d'Uno amb victòria meva. Travé (37 punts), Albert (40 punts), Xescu ( 41 punts) Julià (42 punts).

Julià ha dit...

Sí, vam passar pel Refugi de JMBlanc per la meva samarreta :) però realment he comprovat que a la web de carros de foc no es ven!