dimecres, 25 de juny del 2008

Petites tradicions

Ho vaig fer l'any passat, em va agradar i vaig decidir-ho fer-ho tradicional. Avui després de repartir les notes finals als pares, he enfilat cap a Llavaneres i m'he submergit a la mar amb les ulleres i el tub. Llàstima feia mala mar però ha estat sensacional aquest primer bany de l'any. Encara que m'he tallat amb les roques i no he vist més que un parell de júlies. Quina forma de desconnectar més genial, s'acaba el llarg curs i comença l'estiu. Per poc que pugui em penso que els propers anys continuaré mantenint aquesta tradició.

Sóc amant d'aquestes petites tradicions, costums: de les braves al Tomàs acabat Sarrià , del gelat Barcelona a la Sirvent abans de la Mercè ( aquesta em penso que morta) o de tantes altres ia en tinc una de nova per marcar el començament de l'estiu final de l'Ies.