dimecres, 11 de juliol del 2007

El guardimarina Bolitho. Alexander Kent

11/07/2007


M'agraden les sèries de novel·les però sempre tinc un problema amb la primera. És realment així tota la sèrie o anirà millorant al llarg de la sèries. No us estranyeu això passa molt sovint. Puc jutjar totes les característiques amb una novel·la sola? Aquesta per exemple m'ha semblat una mica infantil, les altres seran així?

Consell: si us agraden les novel·les de l'armada britànica millor la sèries de Patrik O'Brian.

2 comentaris:

Jesús (Xess) ha dit...

He llegit tota la sèrie d'en Patrik O'Brian i les de Bolitho fins a la 14 i t'he de dir dues coses:
- després de la primera (Guardamarina Bolitho) la cosa millora i molt. Podríem dir que va "in crescendo". Segueix llegint-la, si et va agradar la de l'O'Brian.
- No té res a envejar de les de O'Brien en qualitat, això si, són estils diferents. Jo no em puc quedar amb cap de les dues, cadascuna té el seu què.

El barranc de l'Argentada ha dit...

Gràcies pel consell, li donaré una segona oportunitat. Encara que suposo que no trebaré un espia irlandès que treballi per la independència de Catalunya.