dimarts, 16 de desembre del 2014

El que queda...

Ja són cinc temporades sense fer castells, tret d'alguna escapada. L'any sabàtic s'ha convertit en lustre sabàtic, ja ho deia jo que no em prenia un any sabàtic sinó una dècada sabàtica. Que en queda de tot allò cinc anys després?

Primer: vaig decidir regar les plantes dos dies a la setmana, la decisió va ser fàcil dimarts i dissabte. Fàcil de recordar: els dies d'assaig. Encara que ja fa uns anys que m'oblido de regar-les, impensable els primers anys.

Segon: Les grans diades de la colla són fàcils de recordar, quedem amb els amics per esmorzar a la Pallaresa.

Tercer: acumulo una gran quantitat d'articles de diades castelleres des de l'any 89 que vaig començar a recopilar-les. I ara no sé que fer, llençar-les? Ordenar-les? No les vull per res però em fa molta pena llençar-les- Suposo que hauré d'esperar encara cinc anys més.