dissabte, 29 d’octubre del 2011

A fotografiar!

Per una volta he decidit començar la casa per la teulada. He fet un curs de fotografia de natura quan mai havia fet cap curs de fotografia. Quatre dissabtes al matí molt ben aprofitats, una sessió d'aspectes generals, una segona de fotografia macro, després paisatge i la darrera de caça fotogràfica, totes de sessions teòriques. Ara esperant que comencin els monogràfics de cadascú dels tres temes tractats.

Estic content perquè em feia por perdre'm a les explicacions i això no ha passat en cap moment, merit més del professor que meu. I he après un munt de coses interessants, encara que en ment del professor sempre estava la fotografia professional i a mi sols m'interessa millorar les meves fotografies. Ara em toca començar a experimentar amb la càmera i que els apunts serveixin per alguna cosa útil. Per què tots els meus vicis són tant cars?