dimecres, 21 de gener del 2009

Spin-off

Quan vaig hivernar el blog jo ho vaig dir, necessitava una segona re-fundació. Començava a cansar-me del meu blog i necessitava buscar-li un nou perfil. Anant donant voltes em va venir la idea, el que necessita era un blog temàtic que m'ajudes a esponjar el meu.

No els volia ensenyar encara però sense voler-ho, fent un comentari, algunes persones me'l van descobrir. Així que una mica abans del que m'agradaria us els presento.

El meu blog ha tingut no un, sinó dos spin-off.

Tinc pardalets al cap

Ja fa temps que era una de les aficions que volia recuperar, la d'observar ocells i aquest blog pretén anar consolidant les coses que aprenc i ajudar a algú si es vol iniciar en aquest món. No em durà molta feina. Explicar el poc que en sé d'ocells m'ocuparà poques setmanes. La intenció és actualitzar-lo només els dilluns al vespre. Estic disfrutant de fer un blog sense preses. I el que em fa més il·lusió és que tot el material és d'elaboració pròpia.

Fem volar coloms


Quan em vaig plantejar el blog anterior vaig pensar en un amic per fer-lo conjunt però no em vaig atrevir, sempre estic emmerdant la gent. Dos dies després m'ho va proposar ell, i enlloc d'eliminar el primer vaig decidir fer els dos. Ja li havia agafat carinyo al pardalets.

La veritat em fa molta il·lusió un blog a quatre mans. Aquí el que volem es descriure els ocells que veiem i encoratjant-nos l'un amb l'altre per aprendre més ràpid. Aquest blog és una col·lecció de fitxes de tots els ocells que hem observat. Tampoc crec que em dugui gaire feina, sols actualitzar-lo quan un dels dos sortim al camp.

I el més important de tots. Ara em diverteix El barranc de l'Argentada. Escric quan vull i més relaxadament. Crec també qua la fase poc lectora i poc viatgera hi ajuda. Malgrat tenir dos fills el pare està més fort que mai.

1 comentari:

Agnès Setrill. ha dit...

Si mai faig el blog, serà de l'estil del barranc de l'Argentada, l'important és passar-ho bé,i això es transmet...