divendres, 16 de gener del 2009

Galets farcits

Tarda tancat a la cuina, preparant el dinar familiar de demà. Amb música de fons i el fogons fent xup-xup. Ho confesso m'ho passo bé, no hagués dit mai que m'agradaria tant cuinar. La recepta està mig copiada de no sé quin cuiner famós, no me'n recordo.

Ingredients:

Uns galets de nadal comprats al mercat de Rialtto fa més de dos anys! Em penso que no cal confitar la pasta tant de temps

Una botifarra blanca de la Cova, s'ha de fer poble!

Cebes

Parmesà

Crema de llet

Pebre i sal


Bullim els gallets i els refredem, mentrestant daurem les cebes i hi afegim quan estiguin daurades la botifarra blanca tallada a trossos. Un cop al punt la saltpebrem i farcim els galets. Amb la crema de llet i el parmesà preparem una crema. Ho deixem tot preparat per l'endemà sols posar-ho al forn.Així demà podrem jugar amb el nebot i gaudir de la família. Ah, tot això acompanyat pels miols del gat que és vol cruspir la botifarra de la Cova. Com ho sap la puta que aquesta és bona? Un dels típics plats que fan patxoca i que porten poca feina.



2 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

Te bona pinta!
Perme'm que m 'ho copiï un dia d'aquests.

El barranc de l'Argentada ha dit...

La veritat han sortit força bé,no m'ho espereva. Tranquil·la copia,copia que jo he fet el mateix.