divendres, 31 de gener del 2020

Per què em costa tant deixar un llibre?

Porto una setmana mirant amb il·lusió els quatre llibres que vaig agafar de la biblioteca, però no els començo perquè em queden 100 pàgines per acabar el llibre actual. El problema és que encara que estic encuriosit per saber com acaba, m'avorreix profundament. Em fa una basarda increïble les 100 pàgines que em quedem i no em fa cap les 500 pàgines del primer llibre dels quatre que tinc a la llista. Llavors perquè no el deixo el llibre? Perquè porto una setmana en que llegeixo quatre pàgines i m'adormo o haig de recomençar cada moment perquè se m'ha anat el sant al cel? Malgrat que fa temps que he decidit deixar els llibres mig acabats, sense cap mena de remordiment, encara em costa molt fer-ho.
Ahir al vespre vaig decidir finalment fer-ho malgrat que se m'acaba el termini de la biblioteca, ja porto 150 pàgines del llibre nou i potser també el deixo. A veure si es converteix amb un hàbit!