diumenge, 22 de desembre del 2019

Primer informe anual idiota


Aquest any vaig decidir començar a recollir dades absurdes, que voleu que us digui? Sóc així. Una de les dades que he recopilat és el mitjà de transport que he utilitzat per anar a l'institut: a peu, amb bicicleta o amb cotxe. El bus només l'he utilitzat un dia per anar, i vaig decidir tornar a peu. De casa meva a l'institut hi deu haver uns sis quilòmetres més o menys.
Fent una anàlisi de les dades, he arribat a diverses conclusions.


El factor condicionant no és la temperatura, sinó la pluja. Els mesos que he utilitzat més el cotxe són el maig, octubre i novembre mesos que ha plogut. La veritat sigui dita, després d'uns dies anant en cotxe em fa molta mandra tornar a agafar la bici. Per això uns dies de pluja es converteixen en un octubre i novembre sense gairebé bici.
El juliol és negligible, només correspon a dos dies que vaig anar a l'institut.
Per anar a peu haig d'estar molt concienciat, representa molta despesa de temps i hores de son.  Les intencions duren el que duren, es van acabar a l'abril.
Només he fet un viatge en bus i sé que és perque no suporto dependre d'algú pels meus desplaçamant, no m'agrada estar condicionat per un horari. No he fet cap desplaçament amb tren.