divendres, 16 de gener del 2015

Especulant amb divises.

Després d'omplir el cotxe amb formatges, xocolata i més formatges i més xocolata encara ens van quedar uns 35 Francs suïssos que no van gastar del viatge a Suïssa de l'estiu. Al final vam decidir tornar-los a ingressar al compte corrent. Bé com sempre no he trobat temps per fer-ho, quina mandra anar al banc. Així que disposo d'aquest considerable capital a casa.

Però ara el Banc central suís ha decidit deixar fluctuar lliurement la conversió entre els francs i els euros.I ara els meus francs han passat de valdre uns 29 euros a uns 36 euros i només en unes hores. I l'economista Niño Becerra ha dit a la ràdio que continuarien pujant! Ara que faig? M'espero? Vaig al banc a recollir els guanys? Això d'especular amb moneda estrangera és molt farragós! I la corono noruega com va? Encara en tinc una o dues de fa cinc anys.

Pd: Acabo de veure que ha baixat el canvi. Aquesta nit no podré dormir mestres es devalua la meva inversió en moneda estrangera.