dimecres, 26 de novembre del 2014

12 ANYS

Estic relativament proper a cobrar el segon estadi (sexenni pels no entesos), bé em falta encara quatre mesos però és la primera pujada salarial que tindré en cinc anys de retallades i ja fa temps que l'espero. Mentida fa tres anys vaig cobrar un trienni però els triennis aporten una pujada ben minsa. A part la pujada dels sexennis s'acumula a la dels triennis fent que la pujada faci més patxoca.

Fora del tema de la remuneració (que és important!) el fet és que porta 12 anys en aquesta feina, aquesta feina temporal que feia mentre no trobés una alternativa i ja en porto dotze!

Des de el primer estadi al segon: oposicions, Mar, casa, Pau... Les tres primeres en tres mesos: quin estiu!

El post anava perquè he aconseguit després de tretze cursos de docència no ser tutor d'un grup. Més feina, més grups però quin descans. Potser no tornarà a passar en dotze anys més però el curs se m'està passant volant i tinc temps per prepara activitats alternatives!