dilluns, 29 d’agost del 2011

Arrancant

Ja m'he comprat l'agenda pel nou curs, jo funciono amb cursos i no per anys. Mal senyal, quan compro l'agenda vol dir que ja m'estic preparant pel nou curs; buidant carpetes, organitzant espais... i que la rentree s'acosta. Nou curs, vida nova i aquest any encara més, nou institut. A veure que m'espera. El dia 1 sabré bastants coses: horari, càrrecs,companys... El dia 12 en sabré més, com són els alumnes. Content de la decisió per això. Aquest dies només em venen present les coses bones de l'anterior Ies, però sóc conscient que si continués al mateix lloc començaria amb un memorial de greuges. Crec que em convenia el canvi.


I amb ganes de canviar altres coses, de fer retocs perquè tot vagi una mica més bé. A veure si aquest any els bons propòsits almenys arriben a Nadal i més enllà.