dijous, 11 de febrer del 2010

Es treu el tovalló!

Ahir em vaig escapar a Barcelona. Vaig passejar amb la Mar per l'avinguda Gaudí, vaig fer el vermutet amb el meu pare abans d'anar a dinar a casa. Vaig xerrar amb els meus pares. Ens vam estirar al terra del menjador mon pare i jo i vam jugar-emprenyar la Mar. Mon pare la va adormir i ma mare, quan es va despertar, li va donar el puré de fruites. La Mar per això va llençar el plat al terra. I al final, no us ho creureu: li vam tapar la cara amb un tovalló i se'l va treure! Increïble, ho vam repetir fins a quinze vegades! Al vespre ho vam ensenyar a la mare i ho vam gravar en vídeo, això s'ha de guardar!

Ahir no vaig fer anglès, ni feina de cap curs, ni res en especial però crec que va ser un dels dies més ben aprofitats. Ah? Per cert? Us he dit que m'ha filla ja es destapa la cara?