dilluns, 3 d’agost del 2009

Ja tinc connexió!

No m'havia pensat mai que era tant internetdependent, serà una de les noves patologies? Sóc addicte a la xarxa? Se m'havia espatllat el router i naturalment s'ha d'enviar a Madrid a arreglar, només a la capital són tant avançats suposo. En conclusió més de dues setmanes sense xarxa i fent visites al locutori de la cantonada, sols per veure el correu.

El més curiós es que podria haver anat preparant uns quants post, l'ordenador funcionava però no m'apeteixia. Curiós, curiós.

2 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

Em va passar alguna cosa semblant fa una setmana i que va durar quasi dues...potser gràcies a l'estiu i canvis de rutina, ho vaig portar força bé, (més del que em pensava), però tampoc tenia cap ganes d'escriure, ni de res que tingués que veure amb l'ordinador, ni tant sols ordenar fotos, i altres coses pendents.

El barranc de l'Argentada ha dit...

Hola Agnès,

Ja ho he vist, sort que queden els gelats.