diumenge, 14 de desembre del 2008

Delta del Llobregat. 14-12-2008

Matí al delta del Llobregat. Moltes coses a dir i poc temps, així que ara us deixo un tast de fotografies i ja escriuré en un futur.


Al arribar ens trobem que el guaita està alliberant els ocells capturats i anellant-los i aprofita per donar explicacions dels ocells. Mai havia vist un blauet tant de prop !


Blauet

A la primera llacuna, primera sorpresa del dia. Martinets de nit! I cinc exemplars, un dels quals immadur. Bimbo !, bimbo !, bimbo ! I que prop que estant. Llàstima no tenir un objectiu sols un xic més potent! Només un xic.


Adult i immadur de Martinet de nit, si semblen una làmina d'una guia !




Corb marí possant-se

A la segona llacuna un estol de fredeluges impressionat. Ara ja ho tinc decidit, vull un objectiu més potent!!

Tots aquests ocells acompanyats de: cabussons, coll-verds, cullerots, ànecs blancs, xarxets, corbs marins, martinets, bec planer, ànecs xiulador, polles d'aigua, gamba roja.. i tots els ocells que encara no reconec.


Cada punt negre és una fredeluga i n'hi havia el doble!


Ho tinc decidit des de fa uns dies i avui m'ho ha recomfirmat. Penso tornar a anar a mirar ocells. I m'ho penso prendre aquest cop seriosament.

Les fotografies són de la Roser, no m'ha deixat agafar la càmera ! Ha disparat a tot el que es movia.