dilluns, 31 de desembre del 2007

Any nou, blog nou

Quan comences a escriure un blog hi han dues maneres d'enfocar-lo i quan vaig començar no tenia clar quines de les dues adoptar. O pots fer un blog per a la gent, o un blog personal. I vaig adoptar diferents criteris al principi.

Per exemple a les excursions descrivia l'excursió per tothom que volgués. Així era més una ressenya per qualsevol que volgués fer-la que les meves experiències. En canvi als llibres que descrit no faig la contraportada o escric un petit resum del seu contingut sinó que de cada llibre dic les idees personals o els pensaments que m'han evocat. Això sí, amb un petit consell per a tots els que s'hagin pensat llegir-lo

El que veig que poc a poc m'he anat decantant per fer un tractament personal. En el fons hi ha infinitat de llibres d'excursions, de blogs de llibres i de tot tipus que ho faran molt millor que el meu.

Tot aquest rotllo és per dir-vos que penso redissenyar el meu blog. Canvis que veureu en el futur. Més conceptuals que de disseny, encara que n'hi hauran alguns. Aquest és el meu blog-recopilatori personal de totes les activitats que realitzo al llarg de l'any. Així a partir d'ara apareixeran totes les activitats del meu índex cultural ( quina collonada, però em diverteix) però de forma de petit post i també les meves reflexions sobre el que em sembli.

I com sempre i que ja vaig dir al primer post. Aquest és un blog personal però si algú li és útil per qualssevol cosa doncs millor per a ell.