dimarts, 2 d’octubre del 2007

Un mes intens

Tornant de les vacances paro un tres a la rengla, no hi ha ningú més? El Renedo se m'acosta i em dóna dos o tres explicacions sense ganes. Ja sé que esteu fent trucades però almenys podríeu dissimular una mica més. Al proper assaig em ve el Jaume Carles tot content, ja m'han dit que faràs el tres i a la rengla ! Apa disfruta-ho. Si a mi no m'han dit res! No han anat bé les trucades? Començo a fer proves de tres en serio. Em posen a l'esquerra, decisió lògica i les proves netes van cada cop més amunt. El Jaume Carles i el Brió em donen consells molt útils, on collons poso el braç tant llarg que tinc? Les proves que amb pinya van molt pitjor, per què? No ho sé. La primera em giro i vaig totalment cap a la rengla, i a més com em diuen el paro totalment encorbat. Anem al Figaró paro el quatre de vuit, tres anys després!! La tècnica suposo que volia que fes un castell de vuit. Paro tots els altres castells de set abans de la Mercè, tots els tresos i tots els cincs. Cosa que valoro com molt positiva, i que no em passava fa tres anys. Els castells de set et permeten anar provant coses, maneres d'agafar, de confiar amb les mans d'agafar confiança.

Em noto molt recolzat per la tècnica i molt especialment per la colla. Els baixos després de les proves em diuen carregaves una mica la dreta però molt bé, quan els veig suats i destrossats. Cap lateral, ni les agulles se'm queixen malgrat els faig pencar durament. Una setmana abans de la Mercè descarrego el meu primer tres de set net sencer i la pinya va força bé fins a dosos. Estic content perquè noto que el castell va millorant cada dia, a cada prova va més bé però no sé si al ritme adequat. La cap de colla m'agafa i diu que està segura del castell i cap problema, com sap que el meu defecte principal és creure'm a mi mateix, però aquest cop noto que la colla creu amb mi.

No tirem el castell a Diagonal Bach de Roda ho trobo apropiat no cal jugar-se-la abans de la Mercè però a la Mercè tocarà tres de vuit i els dies i les proves s'acaben.