dilluns, 12 de març del 2007

Perquè no fas allò que t'agrada si t'agrada tant?


És una frase que em vaig plantejar l'altre dia tornat d'una excursió al Pirineu. Si t'agrada tant anar a la muntanya, perquè feia tants anys que no hi anaves?
I a poc a poc es va fer més extensa si t'agrada tant... observar ocells, la meteorologia, la ciència, la lectura, les titelles, ... com és que fa tant temps que no li dediques el teu temps?
I al final em va venir l'última reflexió, si t'agrada tant escriure, inventar històries, crear personatges i situacions perquè mai ho fas? La resposta és obvia i me la conec des de fa temps. Perquè a la teva edat em faria vergonya escriure com escrius!
Doncs ja tinc resposta!!! Si ja ho sabeu és aquest blog!
La veritat és que escric realment malament. Però, perquè no fas allò que t'agrada si t'agrada tant? Detesto els escrits que a mi m'agrada escriure per avorrits i insípids. Sóc contradictori, doncs sí, ho sóc! o no?
Així amic que has llegit aquest text només volia dir-te sense ofendre't que aquest no és un blog per a tu, encara que no em fa res que ho llegeixis; sinó un blog per a mi. Per tant pots prescindir d'escriure comentaris. Només penseu que darrera d'això hi ha un paio que s'ho està passant bé sense fer mal a ningú, només a la llengua.