dijous, 6 de novembre del 2008

Nepal. Chitwan. 11 d'agost

Cinc hores de viatge per fer cent quilòmetres, més o menys la mitjana nepalí. Arribem al parc nacional de Chitwan a la jungla. Primera vegada que trepitjo una jungla, no fa tanta calor com ens han dit, podria ser pitjor, això sí arribem sota un diluvi. Per entrar al parc hem de travessar un riu en barca. La sensació d'estar aïllats i sense poder poder sortir de les instal·lacions ens durarà els dos dies.



Atravessant el riu per arribar al parc.



El camí cap el ressort, intentant evitar les sangoneres.



Dinar i ràpidament a fer el passeig amb els elefants, una de les coses que hem sobrava del viatge, la turistada més gran que farien fins la del dia següent, estem en silenci al damunt perquè podem veure moltes coses. Al final després de dues hores “només”un paó. Llàstima els altres han vist rinoceronts al matí. Això va com va. A la tarda em distrec mirant els ocells que es poden veure des de l'habitació cadascun dels quals és un bimbo . On són els meus prismàtics!? I la guia d'ocells del Nepal que volia comprar? i em va fer mandra! Maleeixo les meva estupidesa i quan torni retornaré al meu hobby de joventut que tinc tant abandonat.
Un lloc increïble a dues passes i que no pots sortir de l'habitació.



La turistada, si almenys serveix per garantir un futur a les bèsties i els seus amos.