dimecres, 19 de novembre del 2008

Balanç personal 2008

Un any diferent pel fet d’estar dintre de la tècnica. Encara que m’he queixat de forma contínua de les reunions i l’obligació d’anar a tots els assaigs, ha fet que aquests passessin volant. No sé si l’any que ve es faran eterns.

Un any personalment tallat en dos: fins a la Mercè i després de la Mercè. El principi d’any enfocat a folrar-me pel tres de nou i després l’abandó del propòsit pel fracàs estrepitós de la Mercè. Surto del tres perquè hi ha canvis però els continuo fent tots ( menys un ) per preparar el cinc de vuit. Tot una mica estrany, quan el canvi va demostrar que funcionava. Malgrat tot no accepto ser el màxim responsable del fracàs del tres, crec que en la mesura del temps que vaig disposar vaig respondre a les expectatives.

I un any també que de forma habitual he parat castells de set, cosa que sempre reclamava. Un any que no he fet cap quatre de vuit i en que ja porto més tresos que quatres.

En quan al folre i al contrari de l’any passat he tingut una posició habitual, segones mans i he fet tots els folres en aquesta posició. I un any que m’he perdut els primers folres de castell de nou de la colla, havia anat a tots fins ara.

Un any que crec que servirà per ser més pacient amb les tècniques i no ser tant crític i que he après que sóc clarament un casteller de folre no de tronc. Sortir del folre és el que em treu la son.

El resum anual per l’estadística:

Castells a tronc:

3d9f (1i,1id) 3d8 (13d,1c,1id)
5d7(7d) 4d7a (4d) 3d7 (2d) 2d6 (1d) P4 (1d) total 35

Folres:

4d9f (3 id) 2d8f (5d,2c,1 id) total 11