dimarts, 13 de maig del 2008

Primer tram

Primers mesos de la meva estada a la tècnica. Em donava aquests mesos per espavilar-me. ( Fins als primers castells de vuit) La veritat ara ja no vaig amb l'estrès del principi. No sabia la meva feina, ni que pretenien. Crec que a poc a poc ja sé que haig de fer.

El caos dels primers assajos ja ha passat i vaig una mica més relaxat i amb més recursos. Igualment penso que em podria haver espavilat més de presa i amb menys temps. D'altra banda fins ara he fet el que qualsevol podria fer, ara no em puc acontentar amb l'anar fent. Haig de fer més feina i de millor qualitat.

De tota forma fins que surtin els problemes, que sortiran, les decisions difícils, que sortiran no puc dir res. Ara per ara em dono fins a l'aniversari ( abans vacances ) per fer un segon balanç. Més de resultats generals de la tècnica i no personals. Sé que els cent dies ja han passat i aviat la gent exigirà resultats.