dimecres, 14 de maig del 2008

Era un canari!

Mira que sóc burro ! Jo pensant que era un ànec i resulta que és un canari! Els canaris també sóc grocs ,oi? Algú em diu que és un colom, però des de quan els coloms piulen? Els coloms fan uuohoouu. Uujjjj, uhhouuu. Sempre m'ha semblat absurd descriure els cants dels ocells. Ho és, no? I aquest ocellot fa piujj, pìujj, piujj quan crida als pares. D'altra banda, cal que sigui a les sis del matí? No es pot esperar una hora i anar sincronitzat amb el despertador? Està clar que és un piular, un piu, piu una mica aspre però és jove pobre. Però per cert, algú ha vist mai un colom piular? Ara sí, sense discussió és un canari.

El que em preocupa és que em penso que passa una fase adolescent gòtica. S'ha vestit tot de negre encara que conserva les extensions i el capell groc. Serà passatger? Que dura que és l'adolescència!