dimecres, 25 de febrer del 2009

Blogaires. Concurs fotogràfic



Com molt de vosaltres sabreu a part d'aquest tinc un altre bloc d'iniciació a l'observació d'ocells. El bloc és per la gent que comença en aquest món (com jo) però que el troba apassionant. Més que per gent entesa és per gent que vulgui disfrutar del món dels ocells. Doncs amb aquests principis he decidit crear un concurs fotogràfic, la única condició per participar és ser blogaire.

És un concurs de fotografia de natura, però seguint amb la filosofia del bloc no és per grans experts ni professionals. Així que s'escolliran espècies fàcilment reconeixibles i que es puguin fotografiar amb facilitat, amb l'objectiu que tothom amb un mínim de coneixement i un mínim d'equip fotogràfic pugui participar amb possibilitats.

L'espècie d'aquest any i aprofitant el títol del bloc és el pardal. Així que ja podeu enviar les vostres fotografies: divertides, curioses, estranyes... la finalitat com sempre és passar una bona estona de contacte amb la natura.

Us enllaço les bases.

Bases concurs “ Tinc pardalets al cap”

Ho explico al meu bloc perquè m'agradaria que tothom que li fes gràcia participes. No sols els aficionats als ocells, a tothom li agrada fer fotos.