diumenge, 4 de gener del 2009

Comença el desglaç

La veritat la hivernada del blog, encara que curta, m'ha anat molt bé. I ara comença el desglaç i s'acaba el temps d'hivernació. Però aquest cop em sembla que no actuaré com les bèsties que es desperten dels seus caus i ràpidament volen recuperar tot el greix que han perdut. Sinó més aviat com els fruiters que poc a poc comencen a rebrotar, amb calma, aprofitant fins al màxim els últimes fredors reparadores.

El meu afany recopilatori em fa a vegades angoixar-me amb el meu blog. Per això he decidit canviar una mica. Anomenaré, per exemple, tots els llibres que llegeixi, continuo tenim ànima d'escrivent. Però, per què haig de comentar aquells que no m'han agradat? O no m'han aportat res? Només comentaré allò que em sembli, no tot. I altres coses potser fins i tot desapareguin; ja ho decidiré.

A part, un parell de projectes, encara verds, em fan especial il·lusió i m'ajudaran a esponjar el meu blog. Ja els comentaré en el seu futur.

I per últim per què dono explicacions? És el meu blog i faig el que vull.

Bon any a tots els blogaires.