dimecres, 17 de desembre del 2008

És hora d'hivernar el blog

Ja fa uns mesos que veig que el meu blog navega amunt i avall sense un criteri clar. Ja el vaig voler redissenyar fa uns mesos sense una idea clara. I continuo sense tenir clar el seu perfil, potser és que no en vull de perfil ?

Tinc un afany enciclopèdic de totes les activitats que faig. I a poc a poc he anat afegint més coses: llibres, excursions, immersions, concerts, teatre, viatges... Però això provoca un problema: em condueix a escriure massa, depresa i en conseqüència malament. I el que em preocupa més, a no fer altres tipus de posts. Fa mesos que no tinc cap post d'opinió, ni en un any he acabat el conte que tinc pendent. En un any!

Així que aprofitant que vaig al poble a passar el Nadal i no tinc connexió, el deixo reposar. Hiverno, de forma forçosa però també volguda. Hiverno per retornar a la primavera ( gener) amb més força.