diumenge, 18 de gener del 2009

Jo corro però els anys volen.

Al Novembre vaig començar a córrer, a la brava com faig sempre. Córrer cada dia, i cada dia intentant un tros nou, una mica més. Naturalment l'únic que vaig aconseguir es tornar algun dia coix a casa i deixar-ho després d'unes setmanes. Però casualment fent un cafè a Montblanc i fullejant una revista d'esports que tenien, vaig trobar una planificació per a gent que no havia corregut mai. I el més sorprenent és que la vaig començar a seguir. I per casualitat ha coincidit el dia final amb el meu aniversari, avui. No era pretés, no me adonat fins a l'última setmana que coincidiria. Ha estat el meu propi regal d'aniversari i m'ha fet especial il·lusió: Córrer 40 minuts sense cansar-me especialment. Una cosa que començo i acabo. Només un desig que la gent que passeja no m'adelanti.

I en el fet de complir anys content perquè ja fa un temps que m'adono que començo a moure'm, a fer coses. No sé si ho estic fent a la brava o ben planificat com el córrer però no m'importa. Tampoc no sé si corro, camino o només m'arrastro però em moc. I sense l'experiència del Novembre no hagués fet el pla del Desembre, així si ara camino ja correré l'important és fer coses i moure's.

Per cert encara que m'esforci a córrer els anys em van atrapant, i cada cop corren més els putes!

Per si algú l'interessa deixo aquí el pla per a gent no iniciada a córrer.


D: dia de descans
Cam: caminant
c: corrent
x rep: repetir l'exercici x vegades

Coses importants:
  • S'ha de córrer a un ritme lent, que es pugui mantenir una conversa sense que es tali la veu.
  • Són tants importants els dies de descans com d'entrenament.
  • S'han de fer estiraments després de cada dia d'entrenament

7 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

Jo tb vaig´ser corredora. Potser ja ho saps, però quan aconsegueixes coneixer el teu ritme, i veus que pots estar molta estona, molta, sense parar,pots pensar, mentre respires i et desplaces a una velocitat,... i no se que més dir-te,apart que carrega les piles pel dia a dia. És una sensació molt bona,tant que crea vici!
Ànims!

El barranc de l'Argentada ha dit...

Hola Agnès,

La veritat ets una incògnita per a mi, no he descobert el teu blog encara.

Malalt, malalt de córrer no ho estic però una mica empiocat sí.

Agnès Setrill. ha dit...

Es que no tinc blog! No tinc temps si en vull seguir altres. (Sóc fidel a uns 12 blogs,i els miro a diari).
El teu el vaig descobrir a través del Màrius Domingo, que tb trobo interessant, (però no dóna tant de joc a fer comentaris).
Suòso que no et sap greu que et comenti.

El barranc de l'Argentada ha dit...

Agnès,

Encantat que m'escriguis però el que em sorprèn és que t'interessi. No és falsa modèstia és que faig un blog molt personal pensant en mi i no amb la gent que me'l llegeix.

I ara que comencem l'any, no t'atreveixes amb un blog?

Màrius ha dit...

Hola Agnès i B.A.
Jo també corro, podeu veure una foto meva suant al bloc. I sí, crea adicció, ja ho veureu amb el temps.
Per cert Agnès, a mi m'encanta que facis comentaris...per què dius que no dóna tant de joc?
Ànims, fes un bloc i el seguirem tots dos.

Agnès Setrill. ha dit...

Màrius, m'agrada molt el teu blog, però no hi entenc gaire d'ocells, trobo les fotos precioses, i els escrits molt interessants, pero en aquest tema només puc aprendre de tu.
A vegades quan has tocat altres temes els quals crec que hi tinc alguna cosa a dir, ho faig.
De totes maneres, son blogs que m'arriben potser per propers, relaxants, no ho se del tot!Però seguiu així!

Agnès Setrill. ha dit...

Barranc, de debó m'agradaría tenir un blog, potser un dia m'hi poso, perquè tinc molt a dir. Però m'encanta "absorvir" informació, de moment, i no arribaria a tot.