dimarts, 13 de novembre del 2007

Quina ràbia!

He decidit fer algunes coses noves, quina novetat ! Sempre amb el mateix. Així que estic escrivint alguns contes amb el propòsit d'anar-ho fent d'una manera sistemàtica. La veritat m'ho passo molt més bé ideant històries que escrivint-les, quan ja he pensat tota la història i la considero rodona em fa molta peresa escriure-la. Suposo perquè costa molt donar el to que vull a una història. Així que més que escriure el que m'agrada més és idear històries, desenllaços sorprenents, o girs inesperats.

Doncs bé. Aquest matí he tingut una d'aquelles idees senzilles però bones. Una idea que em permetia fer un conte punyent en tres o quatre paràgrafs. Començar a publicar algun conte al blog avui mateix i amb una mica de gràcia.

Doncs me oblidat de la història! Porto tot el matí donant voltes a que estava pensant quan l'he pensada i tampoc no me'n recordo. Quina ràbia, quin bon començament oi?