dimarts, 29 de maig del 2007

Un tastet d'estiu

Aprofitant que estava a Vimbodí em vaig escapar a fer una passejada pel barranc del Titllar. Llàstima que aquesta època de l'any duri tant poc, el bosc està d'un verd aigua, les flors han esclatat i es nota com el bosc creix, però d'aquí un mes la xafogor haurà afeixat les flors, el verd ja serà més fosc i la suor s'apegarà a la samarreta. Però almenys si que em va servir per pensar: un dia vindré a fer l'excursió sencera, un altre dia que estigui cansat portaré la guia d'arbres i m'asseuré a conèixer les plantes i els arbres...en fi em va servir per fer un petit tast de l'estiu que s'acosta.

Naturalment només va ser mitja hora, les opos, si les opos, però com sempre vaig descobrir un camí que es feia cada cop més interessant ( vol dir més estret) fins que com sempre va desaparèixer. Com pot ser que sempre perdi el camí? Encara que sols faci una passejada de mitja hora. Bé, més feina per aquí un mes, un altre camí a descobrir.