dijous, 24 de maig del 2007

No som seriosos.

Després d'una reunió informativa , on ens expliquen el que ens demanarà el director i l'inspector per fer la nostra valoració de les oposicions, em vaig passar dues tardes preparant aquells informes absurds que és el que es dediquen a mirar els inspectors. Seguit d'un cap de setmana tancat a casa per preparar la programació.

Doncs sabeu? Ens han canviat l'inspector i ara aquest demanarà unes altres coses i tota la feina que vaig fer i presentar no serveix per res. Així va l'administració. Com pot ser que les proves d'unes oposicions al nivell de tot Catalunya depenguin de l'inspector? No es un procés selectiu regulat ? Ningú ha previst això amb antelació? A part, comences a saber que en alguns instituts a tots el director els hi ha posat la màxima nota i avall que fa baixada.

Així aquest dies vaig combinant correcció de dossiers, preparació del repàs de les PAAU, informes pels inspectors, correcció d'exàmens, juntes extraordinàries i ordinàries, càlcul de mitjanes, la programació per les oposicions , competències bàsiques i les queixes que són unes oposicions trucades.

A per cert també hauria d'estudiar però algú m'ha trencat el ritme.