divendres, 11 de maig del 2007

El món és sorprenent, els alumnes encara més

Transcric la conversa que he tingut aquest matí amb una alumna.

-X no m'havies de portar el comunicat firmat?

-Sí, però l'he perdut. És que ahir van venir els pilots de fórmula 1 a jugar un partit de futbol al poble i jo volia que me'l firmés un dels pilots perquè així no l'hauria de firmar la meva mare; però un mecànic li va dir de que es tractava i no me'l va voler firmar. Així que em vaig emprenyar i el vaig estripar.

-Bé, ja te'n faig un altre però pensa que trucaré a la teva mare per assegurar-me que l'hagi firmat ella.

-Per què has de trucar a la meva mare?

-No m'acabes de dir que em volies enganyar ?

-Sí, però...

Sempre em sorprendran els alumnes i les seves excuses ( o sinceritats) però és que un no està preparat per reaccionat davant de certes coses, ja he tingut prou en evitar posar-me a riure davant d'ella.