dimarts, 1 de maig del 2007

Algú sap que faig a l'aula?

Després de cinc cursos, tres anys segons el departament d'ensenyament m'evaularan la meva docència. La veritat és una de les coses que sempre me queixat, arribes a un Ies sense saber res i ningú et fa una crítica constructiva de la teva feina, ni t'explica res. Si no ets un cas de cabàs que no fas res a les classes crec que ningú sap realment que fas; ni els companys, ni els caps de departament, ni l'equip directiu.

Ara com em presento a les opos el director ha de fer un informe sobre mi. Ja m'ha dit que es mirarà les meves unitats didàctiques i les meves programacions. En fi, aquelles xorrades que et fan perdre temps i no serveixen per a res. A més, ningú recorda que mai m'han explicat que és això? O com es fan?

Una oportunitat desaprofitada però ja tinc clar moltes coses que haig de millorar, una de les quals és la planificació, que no les programacions. Per altra banda reclamo molt però a l'hora de la veritat no soporto les inteferències externes com tot el professorat.