dissabte, 19 de desembre del 2009

Balanç personal 2009

Començo a fer els resums de l'any, comencem pel tema castells.

El meu darrer any com a casteller, o assidu als assajos o com.. no sé. El meu darrer any d'un seguit d'anys de forta implicació. La veritat al principi se'm va fer molt feixuc, no volia continuar. Però el final de temporada m'ha passat volant. El no pertànyer a la tècnica m'ha ajudat força.

En el tema folres n'hem fet pocs aquest any. He tornat a fer de lateral a la torre i de terceres mans al pilar. Això sí, va acabar l'any amb una sorpresa majúscula, fent d'agulla al pilar de set de Terrassa, posició que no havia assajat a la meva vida.

L'any que he fet el quatre amb agulla i la primera vegada que feia un castell inèdit a la colla. Però l'any que tant sols feia el castell punta de la colla, curiós. L'any que vaig pujar a un castell de vuit quan feia dos mesos que no assajava (les opos).

La veritat l'any que m'ha servit per confirmar la meva decisió de fer una parada tècnica ;però també ,ho haig de confessar que en algun moment he pensat: I si continues?

El resum estadístic personal de cada any:

Folres 1d7f (4c), 2d8f (2c) Total 6

Castells a tronc: 4d8 a (5d,1i, 4id) 4d8 (3d, 1i) 5d7 (1d) 4D7a (1D) 3d7 (1d)
Total 17
Fotografia: Mònica